Готовая курсовая работа
на тему:«Language of Advertising and its Peculiarities (Язык рекламы и его особенности)»
Цена: 1,200 руб.
Номер: V25363
Предмет: Лингвистика
Год: 2008
Тип: курсовые
Отзывы
После новогодних праздников буду снова Вам писать, заказывать дипломную работу.
Буду еще к Вам обращаться!!
СПАСИБО!!!
Спасибо, что ВЫ есть!!!
on the television or look at the headings on roadsides, we are confronted with advertisements. These do more than simply sell a product - they work in subtle ways to persuade us to accept the way of life and patte
of our needs that they depict.
Advertising is one of the most prominent, powerful, and ubiquitous contemporary uses of language. Its seductive and controversial quality has attracted consistent and intense attention across a range of academic disciplines including linguistics, media studies, politics, semiotics, and sociology.
Advertising’s creative use of language makes it a particularly rich site for language and discourse analysis. Operating in all media and exploiting the interaction between word, sound, and image, it provides a key location for studies of multimodal communication. Simultaneously poetic and commercial, it raises questions about the nature of creativity and art.
In this course paper I illustrated the range of linguistic and visual techniques advertisers use to achieve emphasis and special effects. I mentioned the classification of advertising text from different points of view. The structure of the text is the main problem of this course paper.
In the practical part I took the print advertising campaign of Mercedes-Benz brand and analysed it according to the given information in the theoretical part of this course paper.
Похожие работы:
Основные особенности экономического моделирования, его уров-ни и особенности ➨
Для изучения различных экономических явлений экономисты используют их упро-щенные формальные описания, называемые ...
Реклама.Виды рекламы. Оценка эффективности рекламы. ➨
\"Ни одно, даже самое верное дело не двигается без рекламы... Обычно думают, что надо рекламировать только дрянь,- ...
Лингво-культурные особенности рекламы ➨
Введение Целью настоящей работы является исследование лингво-культурных особенностей рекламы. Для достижения ...